Zobena kaša s pireom od jabuke i banane

 

Zobena kaša najčešći je odabir doručka svim osobama koje paze na pravilnu prehranu i unos hranjivih nutrijenata. Ova namirnica pripada takozvanim sporim ugljikohidratima. Sadrži nizak glikemijski indeks, što znači da se sporo apsorbira, zbog čega duže ostajemo siti i puni energije, što je velika prednost ukoliko nastojimo smanjiti tjelesnu težinu. Također, zobene pahuljice snižavaju kolesterol te smanjuju količinu toksina u organizmu. Ova namirnica bogata je vitaminima i mineralina (B1, magnezij, cink), snižava krvni tlak, te smanjuje rizik od pojave raka dojke.

Uz sve pozitivne strane, priprema zobene kaše je izuzetno brza i jednostavna. Također, prednost je i što, odlučimo li je uvrstiti u jelovnik, koristeći razne dodatke, svaki puta možemo dobiti drukčiji okus te će nam tako teško ”dosaditi”.

 

Sastojci:

  • 4 žlice zobenih pahuljica
  • 1 žlica posnog sira
  • 1 mjera whey proteina (čokolada)
  • 1 banana
  • 1 jabuka
  • cejlonski cimet
  • mljeveni lan
  • suncokretove sjemenke

 

Priprema:

1. Zobenim pahuljicama dodati šalicu vode te ih prokuhati.

2. Nakon što smo ih prokuhali, dodati žlicu posnog sira i mjeru whey proteina te promiješati.

3. Jabuku i bananu izblendati do glatke smjese.

4. U posudu staviti prokuhanu smjesu zobenih pahuljica te na vrh dodati pire od jabuke i banane.

5. Posuti cejlonskim cimetom, mljevenim lanom, suncokretovim sjemenkama.

Ukoliko još uvijek niste, savjetujemo vam da uvrstite zobenu kašu u svoj doručak. Igrajte se kombinacijom sastojaka koje dodajete u zobenu kašu dok ne pronađete svoju savršenu varijantu!

Više o Martini i njezinim receptima možete saznati OVDJE.

Martina Berač

martina-beracZovem se Martina Berač i sveučilišna sam prvostupnica Odjela za kulturologiju, smjera Kulturalni menadžment. U slobodno vrijeme volim eksperimentirati sa zdravijim verzijama recepata, što sam zapravo otkrila kada sam živjela u Osijeku, tijekom pohađanja fakulteta. Eksperimentiranja sam započela pripremom jednostavnijih jela, a toga se većinom držim i danas. Nastojim napraviti nešto brzo, koristeći se širokim izborom svježe i zdrave hrane. Ljubav prema fotografiji potaknula me i da fotografiram jela koja pripremam te na taj način pohranim svaki novi recept. Prehranu nastojim bazirati na svježoj, kvalitetnoj i organskoj hrani, koje ima na izobilje, što mi daje mogućnost da prilikom pripremanja obroka pustim mašti na volju te na taj način nastanu recepti koje čitate ovdje.

 

.