Brzi i zdravi keksi od samo 2 sastojka

 

Koliko ste puta htjeli nešto slatko baš kada ste bili na dijeti i pazili na kilograme? Tada su kolači i keksi posebno privlačni ali i zabranjeni.

Upravo vam zbog toga donosimo recept čiji su rezultat brzi i zdravi keksi! Za njihovu pripremu potrebna su samo 2 sastojka i 15 minuta vremena! Vrlo su prilagodljivi jer u njih možete staviti dodatak po vlastitom ukusu. To mogu biti bademi, orasi, lješnjaci, sušeno voće, cimet i slično.

Ovi brzi i zdravi keksi su odličan izbor za zdravi i dijetni jelovnik jer imaju vrlo malo kalorija, pa ih možete jesti u bilo koje doba dana. Ako niste jedni od onih koji paze na liniju, možete ih umočiti u čokoladu, dodati sladilo ili na primjer malo kokosovog brašna.

 

Sastojci za 8-10 keksića:

  • 2 zrele banane
  • 100 g mekih zobenih pahuljica
  • par kapi limunovog soka

 

Priprema:

1. Ogulite dvije zrele banane, izgnječite ih i prelijte limunovim sokom

2. Dodajte im zobene pahuljice i miješajte dok ne dobijete jednoličnu smjesu

3. Po želji možete dodati orašaste plodove, suho voće ili sladilo

4. Na papir za pečenje žlicom stavljajte smjesu i oblikujte ju

5. Pecite na 200°C oko 15 minuta ili dok lagano ne posmeđe

6. Ostavite ih da se ohlade i možete početi sa konzumacijom

Savjet: U kekse možete po želji dodati i sjeckane bademe ili orahe, te nasjeckanu tamnu čokoladu.

  • Iris Watkins

    moraju li se pahuljice samljeti? Jer nemam s čime. Studentski domovi malo ograničavaju 😀

    • kiwi

      Zobene pahuljice ne trebate samljeti. Slobodno ih stavite cijele u smjesu 🙂

  • Natali999

    Koliko kalorija ima jedan? Jeste mozda izracunali? 🙂